گستره تهاجمات علیه نظام اسلامی نشانگر حقانیت راه انتخابی مااست
دنیا در دو روز آینده چگونه خواهد بود
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رادیو پس فردا و آدرس radiopasfarda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 770
بازدید کل : 36341
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 220
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 102
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 770
بازدید سال : 1223
بازدید کلی : 36341
گستره تهاجمات علیه نظام اسلامی نشانگر حقانیت راه انتخابی مااست

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ مستقل 321 پیاده نیروی زمینی ارتش در مرند ضمن تقدیر از جایگاه ارزنده این تیپ در مقابله با توطئه های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و نیز آمادگی بالای روحی و رزمی آن گفت: در 35 سال بعد از انقلاب، نظام ما روزی را بدون توطئه شرق و غرب نگذرانده است و غائله های قومیتی، ترورهای متعدد و جنگ تحمیلی 8 ساله نمونه بارز این توطئه ها بوده و امروز دشمن در جنگی فراگیر و به شکلی نرم و زیرپوستی مقدسات این ملت را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام واحدی که همراه هیأتی متشکل از معاونین فرهنگی نیروهای تابعه آجا برای ارزیابی آمادگی روحی و معنوی رزمندگان، بررسی وضعیت فرهنگی یگانهای مستقر در شمال غرب کشور در این منطقه حضور دارد، افزود: تلاش دشمن در ایجاد شبهه افکنی در اعماق وجود جوانان و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی در اداره امور کشور است که لازم است با هوشیاری اینگونه توطئه ها ریشه کن شود.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز یکی از نقاط قوت ما که مورد هجمه نرم دشمنان قرار دارد رهبری نظام و نهاد مرجعیت شیعه است و دشمن نیز به دنبال تضعیف و تخریب آن می باشد، اما با وجود محوریت، محبوبیت و جایگاه رفیع آن که نمونه اش لبیک آحاد مردم به این نهاد (مرجعیت) در غائله داعش بود، به حول و قوه الهی دشمنان در این مسیر نیز ره به جایی نخواهند برد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش همچنین در پایان گفت: امروز گروهک ها و فرقه هایی نظیر داعش علیه تمام مقدسات اسلامی حرکت خزنده ای را با تبلیغات منسجم و با پشتیبانی کامل دنیای استکبار آغاز کرده اند، اما بدون شک در مقابله با اراده مسلمانان جهان این حرکت ها بسیار حقیرتر و ناتوان تر از آن است که به اسلام عزیز آسیبی وارد کند.

گفتنی است، حجت الاسلام واحدی و هیأت همراه در بازدید فرهنگی خود از یگان های ارتش در منطقه شمال غرب کشور، امروز علاوه بر تیپ 321 مرند از پایگاه هوایی شهید سرلشگر فکوری تبریز، پادگان مرزی جلفا و تیپ مستقل 121 پیاده نیروی زمینی ارتش نیز بازدید به عمل آوردند.

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود